Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s reklamovaným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.valaskovani.cz
Společnost: Klára Ocelíková
Se sídlem: Meziříčská 1654, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61
IČ: 04827023
E-mailová adresa: info@valaskovani.cz
Telefonní číslo: +420773636938
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne (*zde vložíte datum) jsem ve vašem obchodě www.valaskovani.cz vytvořil/a objednávku (specifikace objednávky viz. níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
- (*zde je třeba vadu podrobně popsat)
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
- (*zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů)
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Číslo objednávky:
- Datum objednání:
- Datum obdržení zásilky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, budou případně navráceny na účet:
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
V (*zde vyplňte místo), dne (*zde doplňte datum)
______________________________________
Podpis spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Údaje označené hvězdičkou (*) doplňte.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.