Formulář pro uplatnění reklamace

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s reklamovaným zbožím.

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:         www.valaskovani.cz

Společnost:                         Klára Ocelíková

Se sídlem:                           Meziříčská 1654, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61

IČ:                                         04827023

E-mailová adresa:              info@valaskovani.cz

Telefonní číslo:                   +420773636938

  

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne (*zde vložíte datum) jsem ve vašem obchodě www.valaskovani.cz vytvořil/a objednávku (specifikace objednávky viz. níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

  • (*zde je třeba vadu podrobně popsat)

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

  • (*zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů)

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  • Číslo objednávky:
  • Datum objednání:
  • Datum obdržení zásilky:
  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, budou případně navráceny na účet:
  • Jméno a příjmení spotřebitele:
  • Adresa spotřebitele:
  • Email:
  • Telefon:

 

 

V (*zde vyplňte místo), dne (*zde doplňte datum)

 

                                 
______________________________________

                  Podpis spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Údaje označené hvězdičkou (*) doplňte.

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení